Pages

Thursday, November 1, 2012

Review: Hema nail hardener

Follow Yeux De PrincessesThis post will be in Dutch because of the fact that you can't find this store but in Belgium and the Netherlands. If you have any questions though, don't hesitate and email me :) : yeuxdeprincesses@hotmail.com 

Vroeger droeg ik echt bijna elke dag nagellak, maar de laatste tijd is het wat verminderd. En met verminderd bedoel ik dan kleurtjes, want gewoon niets op mijn nagels? Hmm nee dat gaat nog niet haha!
Precies daarvoor heb ik de Nail Hardener van de Hema!

Wanneer ik geen nagellak opheb, draag ik altijd deze!
Ik vind dat het een gezonde glow aan je nagels heeft.

Dit is gelukkig een oude foto, mijn nagels zien er nu toch al iets beter uit :)!
Of het mijn nagels nu effectief sterker maakt, weet ik niet precies. Het doet toch wel iets hoor, maar dan moet je het echt blijven gebruiken :).

Als je ook op zoek bent naar een verzorg nagellakje, dan is dit echt een aanrader! Hij blijft ook heel lang zitten en wanneer het af begint te gaan, valt het niet op.

Marie
xxx


No comments: